Dutchy going Down Under - Reisverslagen van Robin Hilster - WaarBenJij.nu Dutchy going Down Under - Reisverslagen van Robin Hilster - WaarBenJij.nu

Dutchy going Down Under

Australië; kangoeroeland. Oh, how I love this place... Livin' the dream up here.

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2016

Airlie -> Cairns -> Brisbane

20 Juli 2016

The Whitsundays

22 Mei 2016

Sunshine Coast -> Airlie Beach

17 April 2016

Long story short

17 April 2016

Long story short
Robin

Hoi! Mijn eerste trip, in m'n eentje, ever. En die gaat natuurlijk naar het land waar ik 10 jaar geleden mijn hart heb achter gelaten; Australië. Omdat ik deze ervaring over een paar jaar graag nog wil herleven, zonder te leiden aan geheugenverlies, ga ik m'n best doen om zo vaak mogelijk verhaaltjes achter te laten over wat ik doe, gedaan heb, waar ik heen ga en wat ik zie. Etc. etc. Groetjes!

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4277

Voorgaande reizen:

09 April 2016 - 07 April 2017

Dutchy going Down Under

Landen bezocht: