Long story short - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Hilster - WaarBenJij.nu Long story short - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Hilster - WaarBenJij.nu

Long story short

Door: Robin Hilster

Blijf op de hoogte en volg Robin

17 April 2016 | Australië, Brisbane

Ik heb een tijdje niks meer geschreven, maar ik ben gewoon aan het relaxen. Ik maak niet zo veel mee at the moment, en dat vind ik helemaal niet erg. Plus, de concentratie is er ook niet echt om iets te schrijven.

Anyways, vrijdagavond zijn Ben, Laurren en ik naar Brisbane gegaan met Laurren haar zus, en haar man. Paar drankjes gedaan bij Sixes and Sevens, daarna naar Tinderbox (een restaurant, geen Tinder meet-up place); lekker pizza gegeten met z'n allen, en daarna zijn we naar een bar gegaan op het dak. Na de bar op het dak volgde een andere bar, maar die was zo goed als leeg. Dus op naar de volgende, en daar zijn we de hele avond geweest.

Long story short; I ended up being shitfaced.

Zaterdag ben ik met m'n tante, Brigitte, en een vriendin van haar de hele dag in South Bank geweest. Geweldige plek! City pool, city beach, the ferry (waar we een klein rondje mee hebben gevaren), een reuzenrad. Het is net een pretpark. I loved it! Hele leuke markt ook. Leuke, mooie, hebbedingetjes. Daarna bij Tanya en de kids geweest; leuke kindjes. Prachtige familie vind ik het. Daarna naar huis, en onderweg naar huis eten gehaald. Guess what? Pizza! Pizza is mijn favoriete voedsel ever.

Zaterdagnacht heb ik bij Bill & Brigitte geslapen, en zondag kwamen Ben & Laurren me ophalen. Zondagmiddag hadden we een lunch in Montville. Een vriendin van Laurren was jarig. Heerlijk gegeten! Bij Flame Hill Vineyard. Prachtig uitzicht! Boven op de berg, alles is groen. Alleen er stond wel wat wind, dus fris was het zeker. Maar dat liet de pret niet drukken. Het was prachtig. En heerlijk eten, trouwens...

Die avond niet veel gedaan. Bank gehangen, sex & the city gekeken met Laurren, en daarna naar bed.

Vandaag is het alweer maandag, en kom ik al bijna aan bij mijn twee weken in Australië. Wat is het snel gegaan, jeetje... Ik heb het gevoel alsof ik pas een paar dagen geleden ben aangekomen. But no, alweer bijna twee weken. Alhoewel, bijna twee weken... Vrijdag twee weken.

Dat was het maar weer. Ik ga deze week een Australische bank account fixen, en vrijdag op naar Noosa! The place to be. Daar blijf ik tot maandag. In Dolphins Beach House. Zoek maar op. Het ziet er super tof uit. Ik kan niet wachten!

• 18 April 2016 - 15:09

Bep Hilster:

O heerlijk Robin ven jarloers op je haha heerlijk aan genieten ben je ik lees alles van je je schrijft het zo mooi gr can piet en bep blijfen genieten