Sunshine Plaza - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Hilster - WaarBenJij.nu Sunshine Plaza - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Hilster - WaarBenJij.nu

Sunshine Plaza

Door: Robin Hilster

Blijf op de hoogte en volg Robin

13 April 2016 | Australië, Brisbane

Maandag 11-4 heb ik met Laurren een nieuwe simkaart gehaald voor m'n telefoon. Prepaid. Nieuw nummer, internet like everywhere. Blij dat ik er eentje heb. Bij de bank even wat info gehaald, maar ik was m'n paspoort vergeten ...stupid me. Laurren moest werken later, maar Brigitte, m'n tante, kwam naar The Plaza en daar zijn we bijna de hele dag geweest. Super groot winkelcentrum in Maroochydore. Shorts gehaald, paar basic losse shirts, zonnebrand factor 50 (dat is me nog nooit overkomen, maar goed), after sun en twee nieuwe tassen. Dikke prima. We zijn koffie wezen drinken met een oud collega van Brigitte, erg gezellig. Bij zo'n koffietentje die gewoon midden in het winkelcentrum staat. Het is allemaal zo cute. Gekleurde popcorn, koekjes, muffins, koffie, thee, alles. Boodschappen gedaan, en daarna zijn we naar huis gereden.

Ze maken hier echt de beste sandwiches ever. Ongelofelijk. Ik ga dit zó hard meenemen naar huis. Brood met mayonaise, kaas, ham, sla, tomaat, peper en zout. Echt geweldig. Of mayonaise met zalm etc. Het is echt heerlijk. Dit soort sandwiches zie je echt alleen in Amerikaanse films of series. Dan begrijpen jullie wel wat voor sandwiches ik bedoel, denk ik.

Hele dag lekker in de tuin gezeten; het was warm. Geskyped met m'n lieve tantie, neefjes en opa en oma. Daarna zijn we naar huis gegaan en hebben we echt super lekker gegeten. Australische makreel. Beter dan de Nederlandse, vind ik zelf...

In bed nog even geskyped met Marius, en daarna ben ik gelijk in slaap gevallen. Ik was gebroken.

  • 15 April 2016 - 10:10

    Mama:

    Hoi schat, ik ben benieuwd wat je voor lekkere dingen hier gaat maken, ik ben benieuwd, hebben we nog een keukenprinses!
    Gelukkig houd de familie ook van koffie drinken op terrasjes, hoe gezellig is dat.
    Love you, dikke kus

  • 15 April 2016 - 21:15

    Tantie :

    Wat heerlijk voor je dat je het zo naar je zin heb.
    En wat was het fijn om je op Skype zo blij te zien "Heerlijk"
    Het was net of je bij jullie in de achtertuin zat, had echt niet het idee dat je aan de andere kant van de wereld bent.
    En leuk dat ik Brigitte, Bill en Ben ook ff heb gesproken op Skype wel gezellig zo met ze allen !!!
    Lieve schat we blijven je verhalen lezen en je foto's op Facebook volgen zo blijven we goed op de hoogte wat je allemaal meemaak. Super spannend. Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Hoi! Mijn eerste trip, in m'n eentje, ever. En die gaat natuurlijk naar het land waar ik 10 jaar geleden mijn hart heb achter gelaten; Australië. Omdat ik deze ervaring over een paar jaar graag nog wil herleven, zonder te leiden aan geheugenverlies, ga ik m'n best doen om zo vaak mogelijk verhaaltjes achter te laten over wat ik doe, gedaan heb, waar ik heen ga en wat ik zie. Etc. etc. Groetjes!

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4276

Voorgaande reizen:

09 April 2016 - 07 April 2017

Dutchy going Down Under

Landen bezocht: