Day 2; Noosa - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Hilster - WaarBenJij.nu Day 2; Noosa - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Robin Hilster - WaarBenJij.nu

Day 2; Noosa

Door: Robin Hilster

Blijf op de hoogte en volg Robin

10 April 2016 | Australië, Brisbane

Dag twee... Ik kon niet wachten naar alles wat ik zou gaan zien. Vannacht heb ik bij Ben en Laurren geslapen. Ook familie. Ik heb goed geslapen, maar ik was wel weer erg vroeg wakker. Jetlag... Why?! Well, zo heb ik in ieder geval wel de tijd om te Skypen met m'n familie.

Lekker ontbeten. Een bananen smoothie met toast en peanutbutter. Mmm... Vandaag gaan we naar Noosa. I love Noosa! Het weer is super goed. Ik heb net te horen gekregen dat er ook een vriend van Ben en Laurren mee gaat. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En zo leer ik ook wat mensen kennen :-)

Bikini aan, spullen gepakt, en op naar Noosa. We reden naar het huis van de vriend van Ben en Laurren, en ik keek uit het raam van de auto. Alle huizen leken op de huizen uit de film van Lilo & Stitch. Gekleurd, trap naar de voordeur, palmbomen. Het leek echt een droom. Maar een droom die echt werkelijkheid werd. Oh how pretty.

Noosa is een leuk plaatsje om heen te gaan. We konden geen parkeerplek vinden, dus Laurren en ik zijn koffie gaan halen en Ben en Cory zijn de auto gaan parkeren. Het was zo'n jungle-achtig, bruin houten hutje waar we koffie gingen halen. Echt geweldig. Maar er hingen wel talloze spinnen boven me. Creepy as fuuuccckkk. Anyhow, koffie gehaald en we zijn door het National Park naar het strand gelopen. Super mooi om te zien. Vaak zie je Koala's in het National Park, maar vandaag helaas niet. Door een stenen trappetje naar beneden zijn we naar het strand gelopen; over rotsen, door het water. Het was echt een plaatje. En ik keek m'n ogen uit. Het was warm, dus we zijn eigenlijk gelijk al gaan zwemmen. Het water was lekker warm, maar wel verkoelend. Hoge golven, en het was niet zo druk.

Rond een uur of ...ik heb geen idee, ik ben echt de tijd en dagen kwijt sinds ik hier ben, zijn we gaan lunchen in het centrum van Noosa. Uitzicht op het strand, lekker druk en erg gezellig. Na het lunchen zijn we nog een drankje gaan drinken aan de overkant. Bij Jack's. Op het terras. Heerlijke plek, maar het was héét. Echt ziek. Lekker gekletst en rond een uur of 5, denk ik, zijn we naar huis gegaan. We hebben nog boodschappen gedaan. Zelfs al het eten is daar anders dan in Nederland. En de bloemen ook. Het is allemaal zo kleurrijk. Ongelofelijk. Ik háát boodschappen doen, maar hier kan ik wel aan wennen. Al die mooie kleuren, wauw.

Rond 7 uur/half 8 zijn we gaan eten, en daarna ging het hard. Heerlijk gegeten trouwens. Kip met pompoen, en een salade met munt, noten, sla, appel en ik denk rode kool. Super chill. Ik word gezond hier! Fissa! Als toetje aardbeien met yoghurt en een kop munt thee. Om half 9 lag ik in bed. En vanmorgen om 6 uur werd ik wakker. Early bird...

LIVIN THE DREAM

  • 10 April 2016 - 23:50

    Eempie:

    Grappig, mama en ik hadden het er gisteren toevallig nog over. Ik zei: wedden dat als ze terug is, ze ineens álles eet! Je bent er nog niet eens een week en je eet alleen maar healthy food. Thumbs up for Rufie.

    Je hebt al leuke dingen gedaan en dit is nog maar het begin. Kan je nagaan wat voor mooie dingen je allemaal mee gaat maken, als je helemaal "gesettled" bent.

    X je zus

  • 11 April 2016 - 00:09

    Ilse:

    Hoi meis, ik ga je reis pagina volgen hoor, want ik ben zeer nieuwsgierig naar
    al je avonturen Down under. Geniet van al het moois wat je mag beleven en gGeef
    ons af en toe maar een leuk stukje te lezen. Dikke xx van ons drietjes

  • 11 April 2016 - 00:12

    Ep:

    Je heb weer heerlijke dag gehad heerlijk voor je Robin leuk om te lezen zo gr van Bep xxx

  • 11 April 2016 - 01:58

    Jolien Slettebak:

    Echt leuk om te lezen Robin!!!

  • 11 April 2016 - 01:59

    Joliennnnn Is Gek:

    Arait, de helft van me tekst staat er niet eens bij

  • 11 April 2016 - 02:00

    Joliennnnnn Halve Berichten :

    Hahahaha weer niet! In ieder geval geniet er lekker van! Xxxxxxx

  • 11 April 2016 - 06:57

    Ilona:

    Hey meis!!
    Wat leuk zo om je te volgen!
    Veel plezier daar en geniet van alle mooie momenten..
    Ben jaloers

  • 11 April 2016 - 07:17

    Thalien :

    Haay wijffie
    Wat heerlijk dat je het zo naar je zin heb en nu al zo geniet.
    Maak er een fantastische reis van!

  • 11 April 2016 - 07:40

    Paulien Gul:

    Wat leuk om je zo te kunnen volgen groetjes

  • 11 April 2016 - 10:54

    Frances:

    Wat ontzettend leuk om te lezen en wat kun je toch leuk schrijven! Goed om te lezen dat je het zo leuk hebt! En eindelijk je droom achterna gaat!

  • 11 April 2016 - 11:16

    Mama:

    Hoi schat, ik viel bijna van mijn stoel, toen ik hoorde wat je allemaal at, echt de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit.
    Dikke kus

  • 11 April 2016 - 11:37

    Els Stam:

    he buuf als ik je verslagen zo lees kom je niet meer terug denk? fijn dat je het zo naar je zin hebt leuke foto`s en verslagen word wel een beetje jaloers have fun xxxxxx

  • 11 April 2016 - 19:34

    Mattie Welbedagt:

    hoiiiiiiiiii je bent heerlijk aan het genieten daar, leuk verslag van je reis aan het maken ,het is een prachtig land heb ook familie in Sidney wonen maarrrrrrrrrrr je komt wel weer terug hoor gr mattie mam van martin en ferry hilster

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Hoi! Mijn eerste trip, in m'n eentje, ever. En die gaat natuurlijk naar het land waar ik 10 jaar geleden mijn hart heb achter gelaten; Australië. Omdat ik deze ervaring over een paar jaar graag nog wil herleven, zonder te leiden aan geheugenverlies, ga ik m'n best doen om zo vaak mogelijk verhaaltjes achter te laten over wat ik doe, gedaan heb, waar ik heen ga en wat ik zie. Etc. etc. Groetjes!

Actief sinds 09 April 2016
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 4259

Voorgaande reizen:

09 April 2016 - 07 April 2017

Dutchy going Down Under

Landen bezocht: